POZICE ZNAČKY GOLA
- jedná se o sportovně-módní značku, která je navržena přesně pro svoje uživatele podtrhující jejich individuální potřeby. Gola je po boku dalších obdobných sportovně-modních značek jako jsou:
- ADIDAS
- NIKE
- PUMA
- PEPE JEANS
- LAMBRETTA
- CALVIN KLEIN JEANS
- J K LONDON
HISTORIE ZNAČKY GOLA
- vznikla v malé Anglické továrně v roce 1905
- globálně expandovala během 60 – 70 let
- v roce 1975 byla vytvořena „TAŠKA GOLA“, která vytvořila mezinárodní šílenství a stala soudobým módním doplňkem
- značka Gola vznikla v Britské firmě, která přežila dvě světové války, celosvětově expandovala a nyní je jedna z nejúspěšnějších ikonických značek s více jak 30 distributory po celém světě a maloobchodním obratem přesahující 150 milionů GBP za rok
SOUČASNOST ZNAČKY GOLA
- zřetelný charakteristický design s ikonickým odkazem
- přístupná, zábavná a společensky akceptovaná značka jako alternativní volba
- dostupná ve více jak 40 zemích světa
- důvěryhodná & kupovaná lidmi, kteří dospěli, kteří vzpomínají na tuto značku z jejich dětství
- dnes je Gola jedna z hlavních stabilních Britských módních & sportovních značek
IMAGE ZNAČKY GOLA
- Gola je důvěryhodná sportovní značka s pevnými základy
- Gola je volbou mnoha současných popových hvězd, jako je například
Robbie Williams
Amy Winehouse
Jude Law
Oasis
Sadie Frost
The Kooks
a těší se jejich obrovské podpoře.
UŽIVATELÉ ZNAČKY GOLA
Záběr této značky je velmi široký.
GENERACE X – věk 35-50
- značka nakupovaná zákazníky, kteří na ni vzpomínají ze svého dětství, a jejím zakoupením si uživatelé splňují svoji touhu-nostalgii.
GENERACE Y – věk 20-35
- módní sebeuvědomění: uživatelé nechtějí následovat dav a chtějí objevovat něco odlišného.
- uživatelé jsou přitahováni bohatým Britským dědictvím a historií, spojením s celebritami a propojení se sportem.
GENERACE Z – věk 15-20
- nejnovější generace zákazníků
- vysoce orientovaní na značku, hluboce ovlivnění sportovně-módním trhem
Nezbytnou součástí obruby je stylové pouzdro.